Life is short, work somewhere awesome!
Vi søger dygtige udviklere lige nu

Bruger du flere penge end andre?

Pressemeddelse – 7. dec 2012

Nu er der snart tid til at gå budgettet for 2012 igennem og lave et nyt for næste år. Måske kan du nemt se, om du har overholdt dit budget eller ej, men det er sværere at vide, om du faktisk bruger flere penge på fx dagligvarer end andre, som ligner dig.

"En vigtig del af at forstå ens egen økonomi er at kunne spejle den i andres. På den måde kan du hurtigt vurdere om dit eget forbrug er fornuftigt eller om pengene forsvinder for hurtigt fra kontoen. Banker hjælper dig ikke med den slags, og derfor har vi i Spiir påtaget os denne opgave.", udtaler Rune Mai, direktør i Spiir A/S.

Online-tjenesten Spiir.dk hjælper over 55.000 danskere med deres privatøkonomi på en super smart måde. Det er nemt at se, hvad du bruger dine penge på, fx hvor meget bruges der på dagligvarer, bolig, privatforbrug, brændstof osv. Nu gør tjenesten, som den første i Danmark, det også muligt at sammenligne ens egne tal med andre, der ligner en selv.

"Ved at sammenligne din økonomi med andres bliver du pludselig ekstremt opmærksom på, hvor det kan gøres bedre, og hvor du klarer dig godt. Det er super vigtigt, når du skal lægge et godt budget - og så er det også ret sjovt", siger Rune Mai.

Spiir har i forvejen et intelligent og automatisk budget, som stort set lægger hele budgettet for dig. Med mulighed for at sammenligne med andre bliver det nu endnu nemmere at få hold om sin økonomi og lave en sund plan for, hvordan pengene skal bruges.

Med Spiir er du i førersædet, når det kommer til dine penge. Sammenlign dig med andre så ved du om dit budgetskema og dit forbrug er fornuftigt

Prøv Spiir nu - det er nemt og ja, helt gratis.

Gå til Spiir >

Få styr på økonomien, helt gratis!

App Store Google Play
menu close